X

Kereső


Elérhetőségek

Gyurátz Épületgépészet és Klímatechnika Kft.

Cím: 9400 Sopron, Lehár Ferenc utca 57.
Telefon: +3699/523-085
E-mail: info@gyuratz.hu
Irodánk nyitvatartása: Hétfő - Péntek 8:00-15:00

Munkatársaink Nyitvatartás


Mennyibe kerül egy kondenzációs gázkazán karbantartása?

2024.03.05.

Ugye Te sem szereted a kellemetlen helyzeteket?
De sajnos életünk során így vagy úgy, de elkerülhetetlenül mégis be-beköszönt, és ez frusztráló, energiánkat felemésztő érzésként képes rátelepedni a napunkra.   
A mai hírlevelemet azért írom, hogy egy ilyen „nemszeretem” helyzetet a jövőben minimálisra csökkentsek.

Az eset, ami megesett:

Ügyfelünk kért tőlünk egy kondenzációs gázkazán karbantartást.
Kollégáink a megadott időben a helyszínre érkeztek, a munkát elvégezték, amivel megrendelőnk elégedett volt és kérte a számla megküldését.
Ezután következett a feketeleves:
Megbízónk felhívta kolléganőnket. A beszélgetés során kifogásolta a karbantartás árát, trágár szavakkal illette ügyfélszolgálatunkat és rosszhírnév keltéssel fenyegetőzött.  

A történteket egy vendéglátós példával tudom szemléltetni:
Bemegy a vendég az étterembe, és mivel egy közismert és szinte minden vendéglőben az étlapon szereplő ételre vágyik, étlap nélkül rendel, jóízűen elfogyasztja a forrón felszolgált finom ételt, majd a fizetésnél kifogásolja a számla végösszegét.
Esetlegesen azt gondolhatod, hogy sántít a példa, hiszen az étteremben van étlap, azon az árak is fel vannak tüntetve, vessen magára, nem érte volna meglepetés, ha megnézi.

Mi szeretünk meglepetést okozni ügyfeleinknek, elsősorban szakértelmünkkel, pontosságunkkal, udvariasságunkkal, de semmiképpen sem az árainkkal. Ezért nekünk is van „étlapunk”, úgy hívják, hogy árjegyzék, ami teljesen nyilvánosan megtalálható tt, a honlapunkon.

Azokat, akik nem mozognak otthonosan az interneten, természetesen erre irányuló kérés esetén szívesen tájékoztatjuk telefonon.

A telefonbeszélgetést visszahallgatva felvetődött bennem a kérdés, hogy hogyan lehetne az ilyen helyzeteket megelőzni? Milyen hatással lenne az ügyfeleinkre, ha bejelentéskor megkérdezné a kolleganőm: ”Ismeri az árainkat?”

Nekem ez nem tetszik!
Olyannak érzem (maradva a vendéglátós hasonlatnál), mintha már az étterem ajtajában megkérdeznék a vendégtől: „Megengedheti Ön, hogy nálunk étkezzen?”

Modortalannak tartom és vallom, hogy ez ügyfeleinknek és nekünk is kellemetlen, még akkor is, ha tisztában vagyok azzal, hogy az árérzékenység nagyobb, mint néhány évvel ezelőtt volt, és ezért sokan a minőségből engednek a kedvezőbb ár érdekében.

Hogy mennyire vagyunk drágák?
2019 óta az Elégedettségmérő kérdőívünkben folyamatosan figyeljük az Ügyfeleinktől kapott értékeléseket, számunkra az is természetes volt, hogy az ár-érték arányról is megkérdezzük a kitöltőket.
Az eddig érkezett több, mint 1500 vélemény kevesebb, mint 15 %-a mondja azt, hogy drágábbak vagyunk a versenytársainknál.


Szerinted mit tehetnénk még a kellemetlen helyzet elkerülése érdekében? Kérlek, segíts nekünk ebben a kényes témában!
Véleményedet elküldheted e-mailben, vagy Facebook oldalunkon is hozzászólhatsz a témához.

 

Köszönettel:
Gyurátz László
Tulajdonos-Ügyvezető
Gyurátz Épületgépészet és Klímatechnika Kft.

Sopron, 2024. március 5.
 


Szívesen olvasnál még egyéb híreket is tőlünk?
Kattints a képre és azonnal megnézheted az utóbbi blogbejegyzéseinket!


 

Mennyibe kerül egy kondenzációs gázkazán karbantartása?

Vissza az előző oldalra!
X

Kereső


Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk
Gyurátz Épületgépészet és Klímatechnika Kft. - Magyar